جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۲۷:۳۳

نماینده بی پی در جمهوری آذربایجان:
ارزش قراردادهای فاز دوم شاه‌دنیز به ١٣ میلیارد دلار رسید

باشگاه خبری فراساحل: شرکت بی پی انگلستان اعلام کرد که ارزش قراردادهای انجام شده در حوزه گازی شاه دنیز آذربایجان تا کنون به بیش از ١٣ میلیارد دلار رسیده است. به گزارش خبرگزاری ترند نیوز، گوردون بیرل (Gordon Birrel)، رئیس منطقه‌ای شرکت نفت و گاز بی پی انگلستان در آذربایجان، گرجستان و ترکیه اعلام کرد که ارزش قراردادهای امضا شده در فاز دوم توسعه حوزه گاز و میعانات گازی شاه دنیز آذربایجان، تا کنون به بیش از ١٣ میلیارد دلار رسیده است. بیرل تصریح کرد که نیمی از این قراردادها به شرکت‌های داخلی آذربایجان واگذار و یا به صورت مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد که ٢٢ هزار نیروی انسانی در پروژه شاه دنیز دو و خط لوله قفقاز جنوبی (South Caucasus) آذربایجان و سه هزار نیروی انسانی در گرجستان در حال فعالیت هستند. رئیس منطقه‌ای شرکت بی پی گفت: این شرکت از فرآیند کاری این پروژه‌ها رضایت و اطمینان دارد که گاز آذربایجان در سال ٢٠١٨ از طریق خط لوله ترنس- آناتولیان (Trans-Anatolian) به ترکیه خواهد رسید. گاز آذربایجان به عنوان بخشی از فاز دوم توسعه میدان گازی شاه دنیز، از طریق خط لوله‌های قفقاز جنوبی، ترنس آناتولیان و ترنس آدریاتیک  (Trans-Adriatic)، به بازار ترکیه و اروپا صادر خواهد شد.



  کد خبر : 1782
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :